חתונה ממבט ראשון פרק 11



פרק חדש של חתונה ממבט ראשון לצפייה ישירה סדרת החתונות החדשה של קשת ערוץ 12 חתן וכלה שלא מכירים נפגשים ובמרכז חתונה ממבט ראשון פרק 11 לצפייה ישירה עומדים צוות של ארבעה מומחים משדך בין שלושה זוגות. המומחים הם סוציולוגית, סקסולוגית, מדריך רוחני ופסיכולוג, וכמקובל בז'אנר, הם נראים מעט נכלוליים ובעיקר אומרים דברים כמו "היא גדלה בלי אמא, לו יש משפחה גדולה וחמה, הם ממש יתאימו". הזוגות שהותאמו מדעית נפגשים, לראשונה, רק מתחת לחופה. העונה מלווה אותם משלב ההתאמה, המפגש הראשון בחתונה, ליל הכלולות, ירח הדבש, המגורים יחד ובסוף ההחלטה אם להישאר יחד או להתגרש.

תקציר חתונה ממבט ראשון פרק 11: ראשונים לעשות זאת הם אחווה וטל. עורך הדין ורואת החשבון, יפים, מוצלחים ומעל גיל שלושים, נפגשים לראשונה לקראת סוף הפרק בטקס החתונה. על הנייר הם מתאימים, וגם לא נרשמה אכזבה בפגישה הראשונה. עכשיו צריך רק לברר את הפרטים השוליים כמו גיל ושם משפחה, או מקום מגורים. נתונים בסיסיים כבר יש לנו, כמו הנכונות של אחווה להתנדב לטובת הזולת, או היכולת של טל לשמור נאמנות למכבי חיפה גם בימים קשים.

חתונה ממבט ראשון פרק 11 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.